Zaproszenie na szkolenie on-line "Prawo pracy w obliczu COVID-19" (24.11.2020, 26.11.2020)



Photo by Chris Montgomery on Unsplash


Epidemia COVID-19 ma ogromny wpływ na naszą rzeczywistość prawną i zatrudnienie. Pojawiły się nowe regulacje, a dotychczasowe zmieniły zaś swoje zastosowanie w zakresie prawa pracy. Polskie Stowarzyszenie Inwentaryzatorów Muzealnych zaprasza muzealników, inwentaryzatorów zbiorów do bezpłatnego udziału w szkoleniu „Prawo pracy w obliczu COVID-19”. 

Szkolenie, na które Państwa zapraszamy ma na celu przedstawienie praktycznego zastosowania prawa pracy w okresie epidemii z perspektywy pracownika instytucji kultury, muzealnika, inwentaryzatora zbiorów. Szkolenie odbędzie się online w formule webinarium z wykorzystaniem platformy do wideokonferencji. 

Osoby uczestniczące w spotkaniu będą miały okazją do zdobycia wiedzy o regulacjach obowiązujących pracodawcę i pracownika w okresie zagrożenia epidemicznego. Przepisy zostaną omówione na tle praktycznych przykładów. Przybliżone zostaną zmiany prawa pracy związane z uchwalonymi i nowelizowanymi w ostatnich miesiącach przepisami, istotnymi z punktu widzenia pracownika instytucji kultury sektora finansów publicznych. Szkolenie stanowi także próbę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez osoby zatrudnione w muzeach. 

Szkolenie online adresowane jest do pracowników polskich muzeów – instytucji kultury sektora finansów publicznych. 

Prowadzącą i moderującą szkolenie będzie Monika Wieczorek – Radca prawny z 10-letnim doświadczeniem w doradztwie prawnym, Partner w kancelarii Wieczorek Kilarska. 

Zaplanowaliśmy dwie części szkolenia, prowadzone w ramach dwóch spotkań: 

24 listopada 2020 r., godz. 9.30-12.30
  • ZMIANY PRAWA PRACY ZWIĄZANE Z COVID-19 (w tym: tarcze antykryzysowe, zmniejszanie wymiaru pracy, obniżanie wynagrodzenia, delegowanie do innych obowiązków, zmiana stanowisk pracy, zasady wynagradzania przy przestoju) 
  • PRACA ZDALNA (w tym: praca zdalna a homeoffice, czas pracy, wypadki, kontrola i monitoring pracy),
  • BHP I KIEROWANIE NA BADANIA ZWIĄZANE Z COVID-19
26 listopada 2020 r., godz. 9.30-11.30
  • ROZWIĄZANIE UMOWY O PRACĘ ZWIĄZANE Z COVID-19 
Każdego dnia szkolenia zaplanowaliśmy czas na dyskusję, dlatego zachęcamy do zadawania pytań, zgłaszania uwag i kwestii problematycznych podczas szkolenia, za pośrednictwem chat platformy do wideokonferencji. Wszelkie pytania mile widziane! 

Szkolenie przeznaczone jest w dla muzealników. Zapewniamy możliwość uczestniczenia w webinarium każdemu członkowi PSIM. Jednocześnie zapraszamy do udziału w szkoleniu również osoby spoza PSIM zainteresowane poruszaną tematyką. 

Wydarzenie współorganizuje Stowarzyszenie BORIS w ramach Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych (SCWO). Projekt współfinansuje m.st. Warszawa. 

Zgłoszenia prosimy przesłać do dnia 19 listopada 2020 r. na adres e-mailowy: stowarzyszeniepsim@gmail.com.

Na kilka dni przed szkoleniem zgłoszenie zostanie potwierdzone. Po przyjęciu zgłoszenia zostaną do Państwa wysłane linki do szkolenia.

Dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać od koordynatorki szkolenia:
Katarzyna Reszka – Prezes PSIM, e-mail: stowarzyszeniepsim@gmail.com.

pliki do pobrania:
- zaproszenie (271 KB) 
- program szkolenia (351 KB)
- formularz zgłoszenia 
(146 KB)



                              

                                                                            
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Wyniki ankiety - ocena IV Zjazdu PSIM

Drodzy Inwentaryzatorzy,   Przedstawiamy podsumowanie ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny IV Zjazdu  Inwentaryzatorów Muzealnych ...

Najchętniej czytane